Regulamin Platformy sprzedaży hurtowej firmy DTS System sp. z o.o. Z dnia: 01.08.2020
§1 Informacje wstępne 1. Właścicielem portalu do składania zamówień hurtowych (dalej zwanego Platformą B2B) jest spółka pod firmą DTS System sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie (20-150) przy ulicy Ceramicznej 1, wpisana do Rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonym przy Sądzie Rejonowym Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr pod numerem 0000336083, NIP: 9462319404, REGON: 432286140 (dalej zwana Sprzedawcą). 2. Platforma B2B służy do sprzedaży produktów będących w ofercie Sprzedawcy oraz do wspomagania sprzedaży. Platforma działa pod adresem https://b2b.dts-system.pl, przy czym Sprzedawca jest uprawniony do jednostronnej zmiany tego adresu, co nie stanowi zmiany niniejszego regulaminu. Sprzedawca powiadomi w takim przypadku Klientów o zmianie adresu platformy B2B. §2 Przyjmowanie i realizacja zamówień 1. Zamówienia przez Platformę B2B mogą składać wyłącznie Klienci Sprzedawcy – przedsiębiorcy w rozumieniu art. 43 Kodeksu cywilnego, posiadający dostęp do platformy w formie loginu (adresu e-mail Klienta) i hasła. 2. Zamówienia składane za pośrednictwem Platformy B2B przyjmowane są 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, z wyłączeniem ewentualnych zaplanowanych lub niezaplanowanych przerw w funkcjonowaniu systemu. 3. Klient, składając zamówienie, składa Sprzedawcy wiążącą ofertę kupna wybranego towaru. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza przyjęcie przez system zamówienia do realizacji. . 4. Przyjęcie zamówienia, o którym mowa w ust. 3, potwierdzane jest przez wysłanie na adres e-mail Klienta, będący jego loginem do platformy, systemowej informacji w formie e-mail. Wysłany e-mail zawiera link do zamówienia i zawartych w nim towarów. 5. Umowę sprzedaży poczytuje się za zawartą w chwili przesłania przez Sprzedawcę do Klienta informacji o zrealizowaniu zamówienia i wysyłce towaru. Zawarcie umowy powoduje powstanie zobowiązań – po stronie Sprzedawcy do dostarczenia do Klienta zamówionego towaru, a po stronie Klienta zapłaty za towar zgodnie z formą płatności wskazaną na dokumencie sprzedaży. 6. Treści opublikowane w Platformie B2B nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert. Tym samym złożenie zamówienia przez Klienta stanowi ofertę, która do zawarcia umowy wymaga akceptacji Sprzedawcy. 7. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sprzedawca może odstąpić od umowy sprzedaży. W tym przypadku Klientowi nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Sprzedawcy. 8. W przypadku braku odbioru zamówienia lub odmowy jego przyjęcia, koszty dostaw nie są zwracane klientowi. 9. W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać: a) Wyboru zamawianych towarów; b) Wyboru sposobu dostawy spośród opcji dostępnych na stronach platformy. 10. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem w magazynie Sprzedawcy lub w przypadku zaistnienia innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia, Sprzedawca zawiadomi o tym fakcie Klienta. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail Klienta będący jego loginem do Platformy B2B. 11. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem w magazynie Sprzedawcy lub w przypadku zaistnienia innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym zamówieniu, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. W takiej sytuacji możliwe są dwie opcje realizacji zamówienia: a) Częściowa realizacja zamówienia – na towary dostępne w magazynie Sprzedawcy. b) Anulowanie całości zamówienia. 12. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować do momentu jego wysyłki. Wszelkie zmiany możliwe są przez kontakt na adres logistyka@dts-system.pl, b2b@dts-system.pl lub telefonicznie – numer +48 81 748 93 33. 13. Zamówienia są realizowane w kolejności ich składania. Zamówienia złożone po godz. 12.00 danego dnia, w święta, dni wolne od pracy oraz inne dni, w których siedziba Sprzedawcy jest nieczynna, są realizowane według kolejności złożenia zamówienia od pierwszego dnia roboczego następującego po tych dniach. 14. Klient może zostać pozbawiony przez Sprzedawcę prawa do korzystania z Platformy B2B w każdym czasie, w szczególności z powodu zalegania Klienta z płatnościami wobec Sprzedawcy. W przypadku opóźnienia w płatnościach , dostawa produktów może zostać wstrzymana do czasu ich uregulowania w całości.
§3 Ceny i faktury 1. Wszystkie ceny podane w Platformie B2B podawane są w walucie Polski złoty (PLN). Ceny podawane są w formie cena netto oraz cena brutto zawierająca 23% VAT. 2. Ceny podane przy produkcie są cenami cennikowymi do celów dystrybucyjnych. 3. Ceny indywidualne na platformie dostępne są jedynie dla zarejestrowanych użytkowników Platformy B2B. 4. Indywidualne warunki cenowe, po jakich Klient może dokonać zakupu towaru na Platformie prezentowane są w podsumowaniu zamówienia, przed jego złożeniem, w tzw. koszyku, wyrażonymi w jednostce podstawowej sprzedaży przez Sprzedawcę. Indywidualne warunki cenowe są dostępne również na liście produktów oraz karcie produktu. 5. W przypadku braku odmiennych ustaleń dokonanych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem w formie pisemnej lub przez wymianę e-maili, ceny netto zawarte w dokumencie sprzedaży są cenami, które widnieją na Platformie B2B w dniu złożenia zamówienia, w podsumowaniu zamówienia. 6. Ceny podane przy produkcie nie uwzględniają kosztu transportu zamówionego towaru do Klienta. Informacje na temat kosztu transportu opisano w dalszej części regulaminu. 7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia akcji promocyjnych i wyprzedaży zgodnie z obowiązującymi w ich zakresie regulaminami. 8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów możliwych do zamówienia poprzez Platformę B2B, zmiany lub wycofania oferowanych produktów oraz dodawania nowych produktów. 9. Do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiany jest zgodnie z obowiązującymi przepisami dokument potwierdzający sprzedaż towarów przez Sprzedawcy.
§4 Płatności 1. Platforma B2B nie pozwala wybrać Klientowi formy płatności za zamówiony towar. Forma płatności oraz termin są ustalane z góry dla każdego zamówienia. §5 Dostawa / Odbiór towaru 1. Dostawa zamówień złożonych przez Platformę B2B odbywa się przesyłkami kurierskimi lub poprzez odbiór osobisty w wybranym przez klienta oddziale firmy.
§6 Przesyłka kurierska DPD 1. Manipulacyjna opłata transportowa wynosi 20,00 zł netto za każde wysłane zamówienie poniżej kwoty 1200zł. W sytuacji, gdy wartość zamówionych towarów przekracza kwotę 1200 zł netto, koszt przesyłki pokrywa Sprzedawca. Nie dotyczy zamówień realizowanych częściowo z powodu braku towaru na magazynie lub wysyłek z różnych magazynów. 2. Zamówienia złożone do godziny 12.00 są zazwyczaj dostarczane następnego dnia roboczego. 3. Sprzedawca nie odpowiada za ewentualne opóźnienia w dostawie przesyłek kurierskich powstałe z przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej oraz wskutek zadziałania siły wyższej. 4. Dostawa towaru realizowana jest na adres odbiorcy wskazany przez Klienta jako adres dostawy. Zmiana adresu dostawy możliwa jest wyłącznie przez zmianę danych w formularzu zamówienia. §7 Reklamacje i zwroty zakupionych towarów 1. Warunki rozpatrzenia reklamacji ilościowej a) Wszelkie towary wysyłane przez Sprzedawcę za pośrednictwem firmy logistycznej i transportowane z wykorzystaniem firm kurierskich pakowane są w kartony oraz zaklejone taśmą z logotypem Sprzedawcy. List przewozowy, dołączany do każdej przesyłki, zawiera informację o jej wadze brutto. b) Klient odbierający towar zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie towaru jest nienaruszone, a w szczególności, czy taśma zabezpieczająca nie jest uszkodzona lub uzupełniona innym rodzajem taśmy. c) Klient odbierający towar powinien sprawdzić, czy waga otrzymanej przesyłki jest zgodna z wagą podaną na liście przewozowym oraz czy ilość dostarczanych kartonów jest zgodna z listem przewozowym. d) W przypadku wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości, co do stanu przesyłki, należy w obecności kuriera spisać protokół rozbieżności, co pozwala na dochodzenie roszczeń od firmy kurierskiej. e) Jeśli w przesyłce odebranej od kuriera w stanie nienaruszonym, stwierdzono brak towaru w stosunku do otrzymanej wcześniej elektronicznie faktury, należy pisemnie zgłosić do Sprzedawcy reklamację ilościową w terminie 7 dni od daty wystawienia dokumentu sprzedaży wysyłając zgłoszenie na adres mailowy logistyka@dts-system.pl f) Do rozpatrzenia reklamacji ilościowej niezbędne są następujące informacje: - Nazwa i adres firmy zgłaszającej reklamację - Data reklamacji - Osoby stwierdzające brak towaru - Numer dokumentu dołączonego od dostawcy (WZ, faktura) - Lista rozbieżności - Informacja o wadze i stanie przesyłki. 2. Tryb rozpatrzenia reklamacji ilościowej a) Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 5 dni roboczych od daty wpływu wiadomości e-mail. §10 Przetwarzanie danych osobowych Polityka prywatności platformy B2B (https://dts-system.pl/dts/polityka-prywatnosci-oraz-cookies) §11 Postanowienia końcowe 1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a firmą DTS System sp. z o.o. 2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta. 3. Sprzedawca nie ponosi wobec Klienta lub innych podmiotów jakiejkolwiek odpowiedzialności za jakikolwiek brak możliwości korzystania z Platformy B2B, a w szczególności za przerwy powstałe z przyczyn technicznych (awaria, konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, itp.) lub innych okoliczności. 4. Oferta Sprzedawcy obowiązuje wyłącznie w przypadku zamówienia dokonywanego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i dostawy do miejsca na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Klient zobowiązany jest nie ujawniać jakichkolwiek tajemnic handlowych Sprzedawcy (tajemnica przedsiębiorstwa), którą objęte są w szczególności wszelkie nieujawnione publicznie informacje i dane bez względu na ich formę uzyskane przez Klienta od Sprzedawcy; dotyczy to w szczególności: hasła, loginu, cen produktów oraz wszelkich danych dotyczących zasad działania oraz dostępu do Platformy B2B. 6. Regulamin obowiązuje Klientów będących Płatnikami (tj. kontrahentów, na których zarejestrowana jest firma) oraz wszystkich ich Odbiorców (tj. jednostki zrzeszone przez Płatnika w sieć zakupową, odbierające zamówiony towar) korzystających z Platformy B2B. 7. Kontakt z Sprzedawcą w sprawach związanych z Platformą B2B jest możliwy pod adresem e-mail: b2b@dts-system.pl oraz logistyka@dts-system.pl. 8. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 sierpnia 2020 roku. 9. Sądem wyłącznie właściwym do rozstrzygnięcia sporów z umów zawartych na podstawie Regulaminu będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. 10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszystkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia. |